για τηλεφωνικές παραγγελίες
με το Playspot
παραλαβή κατόπιν προπαραγγελίας
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Επιστροφές Προϊόντων

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αν για οποιονδήποτε λόγo, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας .

Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο [email protected] για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε ( π.χ. μεγαλύτερο μέγεθος ), σας επιστρέφουμε το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος ή πιστώνεται στο λογαριασμό σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα επόμενη παραγγελία επιθυμείτε.

**Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε προϊόντα τα οποία  δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή (π.χ. ακουστικά, hands free, βούρτσες μαλλιών, λαστέξ, συσκευές αποτρίχωσης κ.α.) για λόγους  προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Πολιτική επιστροφής προϊόντων

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το playspot.gr.

Στο playspot.gr στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Στην περίπτωση που αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή του προϊόντος. Έπειτα θα καλέσετε την Courier από την οποία το παραλάβατε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το σωστό φυσικά χωρίς καμία χρέωση.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το playspot.gr.

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Έπειτα θα καλέσετε την Courier από την οποία το παραλάβατε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει και να εξετάσουμε το τυχόν πρόβλημα. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το καινούριο χωρίς χρέωση.

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το playspot.gr.

*Αν διαπιστωθεί πως το προϊόν που μας στείλατε δεν είναι ελαττωματικό, θα σταλεί πίσω επιβαρύνοντάς σας με 8€ (κόστος μεταφοράς παράδοσης – παραλαβής). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημία λόγω χρήσης και φθοράς δε θεωρούνται ελαττωματικά.

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα εμάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Σημειώνεται ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε καμία περίπτωση.

Η επιστροφή στην περίπτωση αυτή γίνεται από εμάς δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για τα περαιτέρω.

Στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων σας, η οποία γίνεται μέσω τραπέζης,  από το συνολικό ποσό επιστροφής θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής (παράδοσης – παραλαβής) τα οποία ανέρχονται σε 8€.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απόδειξη Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:

PLAYSPOT

Γαληνού 31

66100

Δράμα

Τηλ. 2521033630

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρία αποστολής του δέματος.

Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται τηλεφωνικώς ή μέσω email. Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι παραγγελίες εκτελούνται στην αρχή κάθε εργάσιμης ημέρας.

Πώς να μάθεις πρώτος για νέα προϊόντα και προσφορές της

Playspot

Βρείτε μας
Επιστροφές Προϊόντων Επιστροφές Προϊόντων Επιστροφές Προϊόντων Επιστροφές Προϊόντων Επιστροφές Προϊόντων Επιστροφές Προϊόντων
0

Καλάθι

0

My cart(0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.